Termeni și condiții
Vă mulțumim pentru că ați ales să ne
vizitați și să apelați la produsele și serviciile oferite de
Contact-lentile.ro . Compania care administrează site-ul
Contact-lentile.ro este S.C. Noavidet S.R.L. , înregistrată la
Registrul Comerțului cu numărul de ordine J40/10245/2016 și are
Codul de Identificare Fiscală (CIF / CUI) RO28142064 , Capital Social
400 RON , fiind înregistrată la Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu Nr. 27460
.
Sediul social: Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office
Building, biroul 4, secțiunea 4.4.21, etaj 4, Sector 1, București. Cod poștal
011034
Punct de lucru: Calea Dorobanților, nr 126-130, sector 1,
București, cod poștal 010577
Folosirea acestui site implică
acceptarea Termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu
atenție a acestora.
S.C. Noavidet S.R.L. își asumă dreptul de a
modifica aceste prevederi fără o altă notificare.
1. Dreptul de
autor
Întregul conținut al site-ului Contact-lentile.ro –
imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi,
programe și alte date – este proprietatea S.C. Noavidet S.R.L. și a
furnizorilor săi, și este apărat de Legea dreptului de autor și de legile
privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul
scris al S.C. Noavidet S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se
pedepsește conform legilor în vigoare.
2. Accesul la informațiile de
pe site
S.C. Noavidet S.R.L. garantează tuturor utilizatorilor
acces limitat, în interes personal, pe site-ul Contact-lentile.ro și nu
le conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral
site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a
vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri
comerciale sau contrare intereselor companiei S.C. Noavidet S.R.L. fără
acordul prealabil scris al acesteia.
3. Obligațiile clienților
Cumpărând de la Contact-lentile.ro confirmați că:
- Vârsta dumneavoastră este de minim 18 ani.
- Sunteți în posesia
unei rețete medicale pentru ochii dumneavoastă, ce v-a fost oferită de către
un personal calificat în acest sens. Prescripția dumneavoastră medicală nu
este mai veche de 12 de luni.
- În cazul în care comandați ochelari
de vedere, dețineți o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doriți
lentile de contact atunci aveți o rețetă specială pentru lentile de contact.
Prin plasarea comenzii,confirmați faptul că aceasta a fost efectuată în
funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.
- Veți furniza cu acuratețe detaliile prescripției dumneavoastră
(inclusiv notele adiționale prescripției).
- În cazul lentilelor de
contact, confirmați că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de
contact pentru dumneavoastră, ați luat la cunoștință și veți respecta cu
strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de
contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, contactați-ne înainte de
achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.
- În cazul
soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor
artificiale (picături oftalmice) veți citi și respecta cu strictețe
indicațiile din prospectele produselor puse la dispoziție de către
vânzător. Dacă nu ați primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de
produse, îl veți solicita vânzătorului înainte de utilizare.
-
Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin
intermediul site-ului nostru, ne garantați că:
- utilizati serviciile
noastre în mod voluntar;
- datele conținute în formularul de
înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților
-
ați fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat
și garantați că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul
procesului de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de
oftalmolog.
Vă sfătuim să consultați întotdeauna
medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de
lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim
să solicitați medicului oftalmolog sau optometristului probarea lentilelor
dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care
medical oftalmolog/optometristul nu dispune de lentile de probă, vă
recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare
pe ochi) la consult, pentru ca medicul oftalmolog/optometristul să verifice
adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor.
Dorim să vă
aducem la cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact
fără aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un
risc medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau
de disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din
magazinul nostru sau primite gratuit. De asemenea, utilizarea lentilelor de
contact, a soluțiilor de întreținere pentru lentil de contact, a lacrimilor
artificiale (picături oftalmice) fără respectarea condițiilor de cumpărare
menționate la punctul 3. „Obligațiile clienților”, nu este de natură a
atrage răspunderea acestuia.
4. Comandarea produselor
Comandarea produselor se face ori direct pe site-ul Contact-lentile.ro ,
ori prin telefon la numerele 031.229.6878 , numere de telefon taxabile
conform operatorului dvs. de telefonie ori prin e-mail la adresa info@contact-lentile.ro.
Pe baza înregistrării Cumpărătorului pe website, acesta poate
accesa contul lui/ei de client. Cu ajutorul acestui cont de client,
Cumpărătorul poate comanda produsele. Plasarea unei comenzi nu este posibilă
fără crearea unui cod de client (înregistrare).
Clientul poate
efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite
în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin
una dintre modalitățile indicate. Odată adaugat în coșul de cumpărături,
un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în
care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în
coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine
înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a
bunului/servi¬ciului.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul
consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de
cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul
poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vânzător, în
orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către cumpărator, nu
poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa
clientul/cumpa¬ratorul asupra acestui fapt și va returna în contul
cumparatorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7
(șapte) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la
cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat
în mod expres intenția de reziliere a contractului.
Contractul se
consideră încheiat între societatea Noavidet SRL și client în momentul
primirii de către client de la Noavidet, prin intermediul poștei electronice
și/sau SMS a notificării de expediere/ridicării din Showroom a Comenzii.
Noavidet SRL își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de
către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email
și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără
atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă
parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.
5. Limitarea răspunderii pentru produse și servicii
În
vederea onorării comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom depune toate
eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea, vânzătorul nu va putea
fi atras la răspundere în situația în care produsele nu se mai regăsesc în
stoc. Într-un asemenea caz, subscrisa vom contacta cumpărătorul într-un
termen rezonabil pentru a-i comunica această situație și pentru a-i oferi
alternative în vederea deblocării situației: fie vă propunem produse
similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda
dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga sumă de bani
achitată.
Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea
produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului,
în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care
produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă
oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a
valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs
similar, S.C. Noavidet S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de
bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă
prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul
final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. Noavidet
S.R.L. oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării
necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Noavidet S.R.L.
de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive
temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda
dumneavoastră. Dacă personalul nostru specializat consideră că, înainte de
a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci
aceștia vor avea acest drept ca urmare a plasării comenzii dumneavoastră. De
asemenea, aceștia vor putea să vă ceară să trimiteți reteța scrisă prin
e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a
prescris rețeta sau să refaceți consultul optometric.
6. Limitarea
răspunderii pentru prețuri
Prețurile prezentate includ TVA (19% sau
9%, în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara
cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de
achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul
de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau,
în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va
fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limită minimă de
preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o
comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale
aplicabile.
În cazul ofertelor/vânzărilor promoționale se va
specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt
valabile numai în limita stocului disponibil.
Promoțiile/soldările
sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție“ ,
„soldare“ sau sintagme asemănătoare precum „promo“ ,
„ofertă“ etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de
derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.
Subscrisa
NOAVIDET S.R.L. va aplica în mod corespunzător dispozițiile legale aplicabile
în cazul vânzărilor cu preț redus.
Dacă doriți să achiziționați
produse din magazinul nostru online, dar găsiți același produs (cu aceeași
cantitate) la un preț mai bun la un alt comerciant online, înregistrat în
România și plătitor de TVA, ce vinde prin intermediul propriului magazin
online (nu se iau în considerare site-urile de anunțuri), contactați echipa
de Customer Service la adresa de e-mail info@contact-lentile.ro
sau telefonic, la numerele afișate pe site, și specificați site-ul sau
link-ul exact unde ați găsit un preț mai bun.
Personalul de la
Customer Service va încerca să vă ofere același preț sau chiar un preț
ușor mai scăzut, ori cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de
întreținere Gelone100 ml), ori transport gratuit pentru comanda
dumneavoastră. Menționăm că nu este posibil ca întotdeauna să putem oferi
un preț mai scăzut sau să egalăm cel mai bun preț din piață.
Dacă sunteți deja clientul nostru și ați achiziționat în ultimele 24 de
luni cel puțin 4 cutii cu lentile de contact, contactați echipa de Customer
Service la adresa de e-mail info@contact-lentile.ro
sau telefonic, la numerele afișate pe site. Acesta va avea posibilitatea să
vă ofere cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de întreținere
Gelone 100ml), ori transport gratuit pentru o nouă comandă, de cel puțin 90
lei. Acest lucru nu se poate cumula cu alte discounturi sau promoții.
Pentru o achiziție de minim 800 lei pentru lentile de contact sau soluții și
accesorii, contactați echipa de Customer Service pentru o ofertă
personalizată.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica
prețul produselor înainte de expediere dacă se constată că produsele au
fost oferite la un preț diferit. În acest caz, clientul trebuie să fie
informat cu privire la modificarea de preț și trebuie să fie de acord cu
aceasta. În caz contrar, comanda va fi anulată de către vânzător.
7. Limitarea răspunderii pentru livrare
Livrarea produselor
are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în
România. S.C. Noavidet S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze
confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.
Livrarea produselor va fi gratuită oriunde în țară pentru comenzile
care au o valoare de minim 199 RON (inclusiv TVA) . Pentru comenzile
mai mici de 199 RON (inclusiv TVA) se va aplica un tarif de livrare în
cuantum de Lei (inclusiv TVA) pentru orice localitate din țară pentru
livrarea prin curier, respectiv 12 Lei Lei (inclusiv TVA) pentru livrarea în
punctele de livrare Coletăria.ro/ Easybox.
Produsele realizate de
producătorul Topvue (topvue air 6 lentile, topvue premium 6 lentile, topvue air
for astigmatism 3 si 6 lentile/cutie, topvue air multifocal 3 si 6
lentile/cutie,topvue daily 30/90/180 lentile/cutie, topvue montly plus, topvue
monthly, topvue elite+ 30/90/180 lentile/cutie,topvue color one day, topvue
color 2 lentile/cutie) beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară,
indiferent de valoarea comenzii.
S.C. Noavidet S.R.L. își
rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor
comandate dacă acestea nu pot fi onorate din cauze de forță majoră,
independente de S.C. Noavidet S.R.L. care includ: incendii, explozii,
inundații, epidemii, grave, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de
terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță
majoră, conform uzanțelor legii românești. În cazul în care clientul nu
este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord,
curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu
clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa
indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la
sediu. În toate aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere
de către cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să
acopere evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță majoră.
Pot exista situații în care un furnizor se confruntă cu probleme
operaționale, iar aprovizionarea depozitului nostru nu este acoperită în
totalitate. Termenul de livrare depinde întotdeauna în mod direct de
condițiile furnizorilor noștri și poate dura câteva săptămâni. Articolele
care nu se află în stoc includ lentile de contact pe comandă, lentile cu
dioptrii care nu sunt uzuale etc., pe care nu le avem fizic în stoc. Timpii de
expediere sunt orientativi și se bazează pe cea mai recentă perioadă.
Aceasta indică data estimată de expediere a produselor din depozitul nostru
și face parte din tabelul în care Cumpărătorul introduce parametrii din
rețetă.
8. Limitarea răspunderii pentru plată
Plata
produselor comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în
avans sau la livrarea produselor. S.C. Noavidet S.R.L. își rezervă
dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în
avans se poate realiza prin card online sau prin ordin de plata; dovada plății
trebuie trimisă către S.C. Noavidet S.R.L. la adresa de e-mail info@contact-lentile.ro.
Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul S.C.
Noavidet S.R.L. . Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cartii
de credit online. În acest caz, S.C. Noavidet S.R.L. va solicita
procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a
validității tranzacției și, de asemenea va efectua verificări suplimentare
acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. În cazul vânzării cu
plata în avans, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar,
livrarea nu va fi realizată.
9. Limitarea
răspunderii pentru garanția produselor
CERTIFICAT DE CALITATE
Ochelarii de soare comercializați de Noavidet SRL respectă standardele
Directivei Privind Protectia Personala a Ochilor ECC Directive 89/686 CEE. Toate
dispozitivele medicale comercializate de Noavidet SRL sunt conforme cu Directiva
Europeana 93/42/EEC Privind Dispozitivele Medicale.
GARANȚIE
Produsele comercializate de NOAVIDET S.R.L. au fost testate și avizate,
corespunzător exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile,
dar pentru ca utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o
folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare
aferente, și mai ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite
în acest sens. La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de
garanție împreună cu factura de achiziție/bonul fiscal în original.
Termene de garanție comercială:
Ochelarii de vedere: 24
luni , în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită
pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea
tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de
către Noavidet SRL respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade
în sarcina producătorului.
Montajul lentilelor aeriene (pentru
ochelari): 90 zile , în condițiile utilizării corespunzătoare. Vă
rugăm să returnați ochelarii reclamați în cutia originală, inclusiv
șervețelul de curățare.
Rame de vedere şi ochelari de soare: 24
luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat
în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai
la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii
ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a
produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi,
rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte
ale unei întreţineri necorespunzătoare. Vă rugăm să returnați ochelarii
reclamați în cutia originală, inclusiv șervețelul de curățare.
Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact:
Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind
produse cu o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în
mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu
soluțiile adecvate.
În cazul unor defecte de fabricație, produsele
sunt trimise de client către Contact-lentile.ro . Produsele vor fi
inspectate de către furnizorul/pro¬ducătorul acestora, iar în cazul în
care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele
sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces
poate dura până la două luni , inclusiv timpul de transport. Unele
lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate
avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este
recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri,
fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o
eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă
pereche.
Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele
probleme apărute:
1. Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa
lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa lentilei; Vă rugăm
să inspectați cu atenție lentilele înainte de a desigila blisterele în care
sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa
fie trimise la noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul în care
acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre
manevrarea necorespunzătoare din partea utilizatorului.
2.
Diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj –
pentru rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne
trimiteți o copie a rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară
următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact
comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de
curbură, tipul de lentile recomandate.
Garanţia lentilelor de
contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a
lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării
necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în
urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe
suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc),
nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față
de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate
Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile – Trecerea la
un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un
specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să
consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a
încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor
dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau
opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru
purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă
recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare
pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și
dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență
diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru
eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din
utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi
returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.
Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea
lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de contact
colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase
condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de
pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori
externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai
mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a
culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea
culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul
pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate,
dacă sunteți nemulțumit de rezultat.
TERMENUL DE GARANŢIE
pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru
care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe
ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi
pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În
vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul
fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație
specific, completat integral.
Produsele cumpărate prin intermediul
acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei
mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel,
fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului,
importatorului, furnizorului sau al comerciantului (SC. Noavidet SRL.).
Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în
acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.
Toată responsabilitatea
defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului,
furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează
certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică
și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un
produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.
În cazul în
care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. Noavidet S.R.L.
se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru
înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci
diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a
daunelor ce pot fi plătite de S.C. Noavidet S.R.L. oricarui client în
cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei
încasate de S.C. Noavidet S.R.L. de la acest client.
GARANŢIA
LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispoziţiilor din Legea
nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora.
Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, potrivit
prevederilor art. 9 – 14 din Legea 449/2003, este angajată dacă lipsa de
conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării
produsului . Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică
de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată
Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire, în mod
gratuit, inclusiv pentru garanţia comercială. Perioada de remediere pentru
garanţia legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din
momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul reparării
produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta vor fi
montate numai piese noi.
Perioada de remediere pentru garanţia
comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi
consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator,
luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie
de utilizare, precum şi specificaţiile tehnice ale producătorului.
Prezentele reglementări privind garanția produselor sunt întocmite conform
prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu afectează celelalte drepturi
ale consumatorului, prevăzute de Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor
şi garanţiile asociate acestora, de Ordonanţa nr.21/1992 privind protecţia
consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative
europene, ce privesc drepturile consumatorilor.
În vederea
soluționării în mod eficient a reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm
dreptul de a vă solicita documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea
condițiilor prevăzute la punctul 3 – ”Obligațiile clienților”.
În acest sens, după primirea reclamației, vă putem solicita, fara a ne
limita insa la acestea, urmatoarele:
Prescripția, nu mai veche de 12
luni, pentru ochelari, respectiv pentru lentilele de contact, dupa caz, oferita
de un personal specializat competent; Notele adiționale ale prescripției
optometrice, dacă acestea exista.
Pentru a va asigura de o corecta și
eficienta solutionare a reclamatiei formulate, avem rugamintea de a ne transmite
informatiile solicitate intr-un termen rezonabil, dar care nu poate depasi 5
zile calendaristice.
10. Limitarea responsabilității pentru
comentariile utilizatorilor
Utilizatorii care viziteaza site-ul
Contact-lentile.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a
produselor pe care le oferă.
S.C. Noavidet S.R.L. nu va purta
responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plateasca vreun fel de
despagubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau
comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/docu¬mente, altele decât
cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că
utilizatorul conferă societății S.C. Noavidet S.R.L. și
afiliaților/a¬sociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit,
irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta,
publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin
orice mijloc. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra
conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice
modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze
prejudicii niciunei persoane. S.C. Noavidet S.R.L. nu își asumă nici o
responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului
acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub
aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site.
11. Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte site-uri,
server, browser
Site-ul Contact-lentile.ro este găzduit pe
servere de tipul „Shared Hosting“ . Societatea S.C. Noavidet
S.R.L. nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori
apărute pe site, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând
modificări ale site-ului, setări, sau actualizări. S.C. Noavidet
S.R.L. nu va putea fi facută răspunzatoare pentru erorile apărute
datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului
Contact-lentile.ro. S.C. Noavidet S.R.L. nu răspunde de conținutul,
calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legături (link-uri)
de pe site-ul Contact-lentile.ro . Pentru respectivele site-uri,
răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.
12. Dreptul de returnare a produselor
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Noavidet
S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea
unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau,
în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului , prin
returnarea în termen de 30 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a
produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență
nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea
contractelor la distanță cu modificările ulterioare.
Vă aducem la
cunoștință că, potrivit dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca
produsele să fie returnate în condiții perfecte, adică aceleași ca și în
cazul livrării produsului, fără urme de uzură sau deteriorare a produsului,
fără să fi fost purtat sau folosit, însoțit de toate etichetele produsului.
În caz contrar, în măsura în care produsul prezinta urme de folosire,
etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt
degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fără
a fi necesară îndepărtarea acestora), NOAVIDET SRL va evalua produsul și va
stabili dacă valoarea acestuia a fost diminuată, urmând a vă înștiința cu
privire la suma ce va fi reținută în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din
Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul
contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi
completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil în ceea ce
priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora,
diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor
şi funcţionării produselor.
În ceea ce privește
ochelarii de soare și ramele de ochelari, vă informăm că acestea sunt
livrate împreună cu un sigiliu de protecție ce permite însă probarea
acestora. Returnarea ochelarilor de soare/vedere se acceptă doar dacă sigiliul
nu este rupt/deteriorat. Această măsura este tocmai pentru a ne asigura că
produsele returnate sunt cele trimise initial de către noi, respectiv pentru a
verifica originalitatea produsului.
Acest drept nu
poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor
românești:
- Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care
sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost
prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului; - Cutiile de
lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din
interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact
este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie
sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt
transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact
reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din
interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se
mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior,
lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de
valabilitate.
Pentru orice astfel de cerere/ notificare
contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar. Dacă aveți
probleme legate de o comandă care nu a putut fi rezolvată prin e-mail sau cu
persoana cu care ați discutat, puteți lua legătura pentru o conciliere
internă gratuită cu departamentul Customer Support , Telefon: 031.229.6878,
E-mail: info@contact-lentile.ro.
Pentru orice reclamație/cerere/notificare termenul de răspuns este de
1–2 zile lucrătoare, însă, în anumite condiții speciale, acesta se poate
prelungi până la maximum 15 zile lucrătoare.
Returul se
efectuează:
1. PRIN EASYBOX, completând formularul de aici
2. PRIN CURIER, completând formularul de aici
Pentru a te asigura că produsele nu vor fi
deteriorate în timpul transportului, folosește pentru retur o cutie solidă.
Nu returna produsele într-un plic.
Te rugăm să incluzi o dovadă a
achiziției de pe site-ul nostru www.contact-lentile.ro. În cazul în
care dorești schimbarea produsului cu un alt produs, te rugăm să incluzi și
o notă cu produsul pe care dorești să îl înlocuiești. Returul este
gratuit. În termen de 14 zile primiți banii în cont.
Pentru orice
reclamație/cerere/notificare termenul de răspuns este de 1–2 zile
lucrătoare, însă, în anumite condiții speciale, acesta se poate prelungi
până la maximum 15 zile lucrătoare.
Model de formular de
retragere
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite
înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
***
Către,
SC Noavidet SRL
Adresă: Str. Dr.
Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office Building, Biroul 4, Secțiunea 4.4.21, Et. 4,
Sector 1, București, Cod poștal 011034
Persoana de contact:
departamentul Customer Support, telefon: 031.229.6878, e-mail: info@contact-lentile.ro
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul
referitor la vânzarea următoarelor produse:
1.______________________
2.______________________
3.______________________
4.______________________
5.______________________
Număr comandă: ______________
Comandate la data ___/ ___/ ____
Primite la data ___/
___/ ____
Numele consumatorului:______________
Adresa consumatorului: ______________
Semnătura consumatorului
______________ (doar în cazul în care acest formular este notificat pe
hârtie)
Data ___/ ___/ ____
Pentru a vă exercita
dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia
dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie
neechivocă, telefonic sau prin e-mail.
În acest scop, puteţi
folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să
trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de
expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa
orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu
excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă
modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de
noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14
zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia
dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această
rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru
tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul
expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor
percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna
rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la
momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele,
fiind valabilă data cea mai apropiată.
Produsele pot fi returnate
personal sau prin orice alt mijloc la punctul de lucru al SC Noavidet SRL sau
produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastră de către un curier trimis
de SC Noavidet SRL (doar în aria de acoperire Fancourier – fără km
suplimentari), fără niciun cost.
13. Litigii și dispoziții
finale
Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile
prezentate pe Contact-lentile.ro sau de informațiile prezentate pe acest
site și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se
va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data
sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu
s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine
instanțelor românești de judecată, părțile alegând competența
instanțelor de pe raza municipiului București. Clientul își asumă în
totalitate aceste riscuri odată ce își exprimă acordul față de acest
Contract cu Clienții. Pentru sesizări, inclusiv raportări ale încălcării
drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@contact-lentile.ro
S.C. NOAVIDET S.R.L. certifică faptul că va respecta drepturile
conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date,
a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și a Ordonanței de
Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și
executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare
14.
Soluționarea alternativă a disputelor online (ADR)
Consumatorul are
dreptul de a cere corectarea rezoluției unui litigiu în cazul în care nu este
mulțumiți de modul în care litigiul a fost soluționat sau în cazul în care
susține că vânzătorul încalcă dreptul lui de consumator. El poate contacta
vânzătorul prin e-mail la info@contact-lentile.ro.
În cazul în care vânzătorul refuză să efectueze rectificarea sau nu
răspunde într-o perioadă de 30 de zile de la solicitarea trimisă,
consumatorul are dreptul de a depune o plângere la ADR (Alternative Dispute
Resolution), legea 115/2012. Reclamația poate fi depusă așa cum este
reglementat în legislația din România (legea 115/2012). Consumatorul poate
depune reclamația sa, de asemenea, on-line, prin intermediul platformei
europene online a litigiilor http://ec.europa.eu/…index_en.htm
Definiția „consumator“, în sensul ADR se referă la persoane fizice care
acționează în afara activității lor comerciale, artizanale sau
profesionale. Cu toate acestea, în cazul în care contractul este încheiat în
scopuri parțial comerciale (contracte cu dublu scop) și dacă scopul comercial
este atât de limitat încât nu are o pondere predominantă în contextul
general al livrării, respectiva persoană ar trebui să fie considerată un
consumator. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică procedurilor în
afara instanței, pentru dispute referitoare la obligațiile contractuale care
decurg din contractele de vânzare-cumpărare sau de servicii între un
comerciant și un consumator. Soluționarea alternativă se aplică numai
contractelor de achiziție pe termen lung. Soluționarea alternativă nu se
aplică litigiilor în cazul în care valoarea creanței nu depășește 20 €.
Entitatea ADR poate aplica o taxă nominală pentru depunerea plângerii, taxă
plătită de consumator, care nu poate depăși 5€ inclusiv TVA.
15.
Politica de Confidențialitate
Vă mulțumim pentru că ați ales să
ne vizitați și să apelați la produsele și serviciile oferite de www.contact-lentile.ro. Compania care
administreaza site-ul http://www.contact-lentile.ro, denumit
în continuare CONTACT-LENTILE, este S.C. NOAVIDET S.R.L, numita in continuare
S.C. NOAVIDET S.R.L. , înregistrată la Registrul Comertului cu nr.
J40/10245/2016 , Codul Unic de înregistrare: RO28142064 , Capital
Social 400 RON , număr ANSPDCP: 27460 .
Folosirea acestui
site implică acceptarea politicii de confidențialitate de mai jos. Recomandăm
citirea cu atenție a acesteia. S.C.NOADVIDET S.R.L. își asumă dreptul de a
modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune
poate fi gasită accesând pagina Condiții Comerciale, punctul 15.
1)
Informatii personale
Optând pentru cumpărarea produselor sau
serviciilor www.contact-lentile.ro,
vă obligați să ne furnizați corect numele, adresa și alte informatii utile.
2) Securitatea datelor personale
S.C. NOAVIDET S.R.L. este
înregistrată Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu
Caracter Personal (ANSPDCP) sub numărul 27460.
Accesarea
Contact-Lentile implică acceptul utilizatorilor ca datele lor personale să fie
păstrate și prelucrate de S.C. NOAVIDET S.R.L. Scopul colectării datelor
este: informarea utilizatorilor / clienților (Cumpărătorilor) privind
situația contului lor de pe Contact-Lentile.ro, informarea
utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea
produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a
produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media,
administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de
urmarire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau
de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dvs. personale
să fie incluse în baza de date a Contact-Lentile și vă dați acordul expres
și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și
prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Contact-Lentile ,
afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de
către Contact-Lentile, afiliați și colaboratorii acestora de activități cum
ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a
produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media,
administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de
urmarire si monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului. De
asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să
poate fi transferate (cedate) de catre Contact-Lentile atât afiliaților săi
precum și altei/altor entități din țară sau străinatate.
Datele
dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu
scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept
pentru efectuarea oricăror verificări, dacă acest lucru va fi solicitat în
conformitate cu legile în vigoare.
Informațiile dumneavoastră cu
caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele
judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în
limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate în
acest sens.
S.C. Noavidet S.R.L., operatorul magazinului online www.contact-lentile.ro, colectează
doar informațiile necesare pentru expedierea produselor și menținerea
legăturii cu clientul, în special: numele și prenumele clientului, adresa,
numărul de telefon și adresa de e-mail. Cumpărătorul consimte ca aceste
detalii pot fi folosite de către Vânzător pentru scopurile menționate mai
sus. În timpul procesului de comandare a produselor și după acceptarea
Termenilor și Condițiilor, Cumpărătorul este de acord să îi fie creat
automat un cont, și că va primi în mod automat e-mailuri privind statusul
comenzii. Aceste informații nu vor fi transmise către terți, cu excepția
companiilor de curierat.
S.C. NOAVIDET S.R.L certifică faptul că va
respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera
circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic,
precum și a Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția
consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu
modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numară, dar fără a se
limita la aceste:
- Dreptul al informare;
- Dreptul la acces
la date – clienții noștri au dreptul de a cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să vă
confirme prelucrarea sau nu a datelelor dumneavoastră personale, în mod
gratuit;
- Dreptul la intervenție – clienții noștri au dreptul de
a cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să rectifice, actualizeze, blocheze sau șterge,
în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrare nu este realizată în
conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001;
- Dreptul la
opoziție – clienții noștri au dreptul de a se opune, în mod gratuit si
printr-o cerere scrisa, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa
particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.
- Dreptul de a cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să înceteze, în mod gratuit,
prelucrarea datelor dumneavoastra personale;
- Dreptul de a cere S.C.
NOAVIDET S.R.L. să înceteze expedierea de mesaje promoționale.
-
Dreptul de a se adresa justitiei – clienții noștri au dreptul de a se adresa
justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost
încalcate;
- Dreptul de a face plângere la autoritatea de
supraveghere.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna
și trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa
info@contact-lentile.ro
sau prin poștă, la adresa: Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office
Building, biroul 4, secțiunea 4.4.21, etaj 4, Sector 1, București. Cod poștal
011034. Contact-Lentile folosește măsuri de securitate împotriva pierderii,
alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află sub controlul
nostru. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a
modifica conținutul site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care
rulează site-ul Contact-Lentile va fi considerată o tentativă de fraudare a
site-ului și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau
acelora care au inițiat această acțiune.
Politica de utilizare
Cookie-uri
15. Politica de Confidențialitate
Vă rugăm
consultați politica de confidențialitate la pagina https://www.contact-lentile.ro/…alitate.html