Modalități de livrare

Livrarea produselor
Produsele se livrează prin curieratul rapid Fan Courier. Livrarea poate fi gratuită, în cadrul diverselor oferte publicate pe site, sau pentru comenzi peste o anumită sumă.

Livrare prin curierat rapid
Contact-lentile lucrează în parteneriat cu Fan Courier - servicii de curierat oriunde pe teritoriul țării.
Tarif livrare Curierat Rapid Fan Courier -

Transportul este GRATUIT pentru cumpărături cu valoare minima de 199 RON! Pentru clienții din București este valabilă și opțiunea de a ridica produsele direct din Showroom. Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt în stoc, și comanda a fost confirmată, le poți ridica imediat, în timpul programului de lucru afișat pe site. Dacă produsele nu sunt în stoc, te vom anunța prin e-mail sau telefon când vor ajunge, pentru a veni să le ridici. Ridicarea produselor din Showroom se face gratuit. Pentru a scurta timpul de așteptare în sediu, îți recomandăm să efectuezi comanda produselor online, pentru a avea factura și produsele pregătite pentru tine.
Produsele realizate de producătorul Topvue (topvue air 6 lentile, topvue premium 6 lentile, topvue air for astigmatism 3 si 6 lentile/cutie, topvue air multifocal 3 si 6 lentile/cutie,top­vue daily 30/90/180 lentile/cutie, topvue montly plus, topvue monthly, topvue elite+ 30/90/180 lentile/cutie,top­vue color one day, topvue color 2 lentile/cutie) beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea comenzii.

Timpul de livrare

Termenul de livrare este cel comunicat pe pagina produsului. Acesta este valabil de la data la care a fost efectuată confirmarea comenzii și include timpul în care comanda este procesată, produsele ajung în sediul nostru dacă nu sunt în stocul propriu și livrarea către dumneavoastră. Timpul de livrare este estimativ și poate fi influențat de diferiți factori externi companiei Noavidet SRL, cum ar fi curieri, furnizori etc.

Modalitățile de plată

Pentru comenzile efectuate online - Ramburs
- Plata online

Pentru comenzile efectuate sau ridicate din Showroom - Numerar - Plata cu cardul (POS)
Toate plățile vor fi executate într-un mod sigur și securizat. Datele transmise vor fi folosite doar pentru a stabili plata și nu vor fi comunicate către terți.

Comentarii (23)

Aveți întrebări?
Alexandra

Nr comanda 17298511. M-ar interesa cand ajunge comanda

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună Alexandra,

Numărul de comandă furnizat nu este valabil, găsești numărul de comandă atât în contul tău de pe site la secțiunea - istoric comenzi, cât și pe email-ul tău în mail-ul de confirmare comandă.

Zi frumoasă!

Diana

Nr comanda 200104659 M-ar interesa cand va ajunge comanda. Numai bine

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună Diana,

Comanda ta pleacă astăzi de la noi cu livrare pentru ziua de mâine la tine.

O zi plăcută!

Oltean

Bună ziua, am trimis comanda marți, ași dolari să știu când o să îmi ajungă comanda.

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună Monica,

Produsele tale, Acuvue Oasys for Astigmatism, au plecat în cursul zilei de astăzi din sediul nostru. Livrare se face prin cei de la Fancourier.

Sărbători fericite!

Monica

Am trimis o comanda luni vreau sa stiu cand o sa ajunga ?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună Monica,

În cursul zilei de astăzi trebuie să ajungă lentilele tale pentru astigmatism, iar cel mai probabil acestea se vor livra mâine la adresa menționată în comandă.

O zi plăcută

Andreea

Am trimis acum 2 zile o comandă. Când voi primii confirmarea ?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună Andreea,

Confirmarea înregistrării comenzii a fost trimisă din data de 17.01 pe mail-ul ce figurează în contul dumneavoastră. În cursul zilei de astăzi a fost trimis și mail-ul de confirmare a expedierii, coletul trebuie să ajungă la dumneavoastră în cursul zilei de luni, prin cei de la Fancourier.

O zi plăcută, Echipa Contact-lentile.ro

Adrian

Bună, am făcut o comandă de lentile dar am uitat sa adaug și soluție de lentile ,comanda cu nr 119463.Se mai poate adăuga și soluția de lentile la aceasta comanda? Este vorba de soluție LAIM CARE 150ML.MULTUMESC

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua,

Am adăugat în comanda dumneavoastră soluția Laim Care 150 ml

O zi frumoasă, Echipa Contact-lentile.ro

Brigitta

Buna ziua! Am facut o comanda in data de 24/03 numarul:107447, as vrea sa o anulez. Va multumesc frumos!

Popovici

Buna ziua, am facut o comanda in data de 20/03 numarul:149758, as vrea sa o anulez. Va multumesc frumos!

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua,

Comanda dumneavoastră a fost anulată.

O zi frumoasă Echipa Contact-lentile.ro

Nume

Do you send to other countries? How can i find out the cost of delivery?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Hi! Our main company from Czech Republic is selling contact lenses also to other countries. In the top of the page you can see some flags and when you click one of them you will be redirected to that countries website. You have to make the order there. Have a nice day!

Cosmin

Buna ziua am si eu o comanda ("115052") inca nu am primit-o, imi puteti spune care este statusul comenzii?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Comanda o să ajungă la dumneavoastră în cursul zilei de mâine- 02.11, prin cei de la Fancourier. O zi frumoasă. Echipa Contact-lentile.ro

adrian

buna seara se poate sa ridic comanda personal de la magazin.multumesc

Ancuta

Am trimis acum o comanda , cand o voi primi ?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua,

Așa cum este specificat pe site, comanda dumneavoastră o să ajungă în cursul zilei de marți 30.08

O zi frumoasă! Echipa Contact-lentile.ro

Andreea

Bună ziua echipă, Am efectuat astăzi o comandă și estimarea timpului de livrare a fost marcat ca 18 august, joi (mâine). Puteți, vă rog, să confirmați această informație? Este foarte important pentru că vineri voi pleca deja din localitate. Mulțumesc frumos! Andreea

Andrei

Buna ziua, am dat o comanda marti pe siteul dumneavoastra. Imi puteti spune cand va ajunge?

Raluca

Buna ziua, nu raspunde nimeni la telefonul afisat. Am fcaut azi o comanda si am nevoie de lentile pana vineri cel tarziu. ieri seara tarziu imi afisa ca livrarea va fi vineri, azi cand am finalizat mi-a aparut luni. Va rog sa-mi confimrati ca puteti livra vineri, POt veni si eu la sediu. Multumesc

Nino Sebastian

Buna ziua, am comandat ieri inainte de masa niste lentile acuvue trueye ,livrarea spunea ca se va face azi.In concluzie daca nu primesc azi coletul , nu-l mai pot ridica altadata.De aceea se numeste firma de curierat rapid ca sa livreze coletele a 2 a zi si nu a 3 a sau a 4 a ,altfel puteti apela la posta romana....

otniel

Buna ziua, cum se poate lua legatura cu voi, la numaru afisat nu raspunde nimeni la adresa de mail la fel, am trimis o comanda si vreau sa o anulez

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Comanda dvs. a fost anulată. Echipa contact-lentile.ro

Laura

Deoarece comentariul meu anterior a fost sters, revin cu inca un mesaj. Au trecut aproape 2 saptamani de cand am facut o comanda de lentile la dumneavoastra. Nici pana astazi nu a ajuns coletul la mine. In loc sa ma contactati si sa imi spuneti ce s-a intamplat sau daca nu aveti lentilele pe stoc, imi stergeti comentariul. O atitudine profesionala.. Degeaba este mentionat pe site ca a fost expediat coletul. La mine nu a ajuns.

Răspuns - nicoleta

Buna ziua... cand credeti ca as pute primi si eu comanda...tin sa mentionez ca am nevoie urgenta de ea !!! va multumesc !!!

Viorica

buna ziua, si eu astept comanda care tb s o primesc,imi puteti spune cand ajunge

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Comanda dvs. va fi livrată astăzi, 15.01, prin FAN Curier. Echipa contact-lentile.ro

Annamaria

buna . am facut comanda la lentile iar la status apare cum ca as fi primit comanda , eu trebuie sa primesc azi comanda iar eu inca nu am primit comanda

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Deoarece la începutul acestui an stocul nostru a fost mutat în București și deoarece am schimbat și compania de curierat, au apărut întârzieri în livrarea tuturor comenzilor. Ca urmare, comanda dvs. va fi livrată luni, 11.01. Vă mulțumim pentru înțelegere! Echipa contact-lentile.ro

Constantin

Si comanda mea apare expediata in 17.12 si nu am primit pana astazi nici un semn de la Cargus. Ce se intampla?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Am luat legătura cu cei de la Cargus și le-am solicitat să livreze toate comenzile expediate în cel mai scurt timp posibil. Echipa contact-lentile.ro

Gabriela

Buna seara! Am trimis o comanda pe 17 dec, cu nr. 200153711...am primit mail de confirmare si mail ca a fost expediata si totusi nu am primt nimic pana azi, 22 dec. Ce se întâmplă?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Comanda dvs. va fi livrată astăzi, 23.12. Echipa contact-lentile.ro

Mihnea Vasilescu

In cate zile se face livrarea pentru produsele aflate pe stoc?

Răspuns - info@contact-lentile.ro

Bună ziua, Livrarea produselor aflate în stoc se face în 48 de ore, în zilele lucrătoare, după cum este precizat în condițiile comerciale: http://www.contact-lentile.ro/…erciale.html Echipa contact-lentile.ro