Politica de schimb și retur

Retururile trebuie să îndeplinească următoarele condiții

Cutiile de lentile și ambalajul original trebuie să fie nedesfăcute, sigilate, nedeteriorate și într-o stare corespunzătoare pentru revânzare*:

  • Produsele vor fi returnate sigilate, în condiții perfecte (fără urme de uzură, deteriorare sau folosire), și complete, cu toate accesoriile și etichetele lor
  • Returul ramelor de vedere și al ochelarilor de soare este specificat mai jos
  • Departamentul de Relații cu Clienții trebuie întotdeauna contactat ÎNAINTE de a trimite produsele retur
  • Produsele returnate în perioada de 30 zile calendaristice de la achiziție vor fi rambursate integral
  • Produsele returnate după expirarea perioadei de 30 zile calendaristice vor fi verificate și evaluate în funcție de garanție și data expirării produselor (așa cum este menționat mai sus, produsele trebuie să fie într-o stare corespunzătoare pentru revânzare). Returul produselor către www.contact-lentile.ro nu poate depăși o perioada de 365 zile de la achiziție
  • Dacă ai primit alte produse decât cele comandate, raportează această eroare departamentului nostru de Relații cu Clienții în maxim 30 zile calendaristice de la primirea produselor
*în concordanță cu regulile de sănătate și siguranță impuse de UE

Pot schimba produsele cu alte produse sau cu aceleași produse, dar cu parametri diferiți?

Dacă rețeta ta s-a schimbat sau ai comandat din greșeală alte produse/ alți parametri, va trebui să ne trimiți pachetele/ cutiile nedesfăcute și nedeteriorate, asa cum este menționat în procedura de mai jos. În acest caz, www.contact-lentile.ro va emite o rambursare pentru produsele returnate, iar tu vei putea plasa o nouă comandă pentru produsul/ produsele dorite. Prețul nu va fi modificat; o rambursare integrală va fi efectuată în cazul în care produsele returnate îndeplinesc condițiile de retur menționate mai sus.

Ai primit produsul greșit?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, va trebui să raportezi această eroare în termen de maxim 30 zile de la primirea produsului. Asigură-te că nu ai deschis sau folosit produsul. Poți returna produsul conform instrucțiunilor de mai jos și ți se vor rambursa sumele achitate.

Dacă ai plasat o comandă greșită, orice pachet/ cutie nedesfăcută și nedeteriorată poate de asemenea să fie returnată și ți se va rambursa contravaloarea produselor achitate.

Te sfătuim să verifici de fiecare dată produsele primite cu atenție, înainte de a le deschide!

Vrei sa returnezi produsele din alte motive?

Procedura de retur se aplică și pentru produsele TopVue cu garanția banilor înapoi, care poate fi folosită doar în primele 30 zile de la achiziție. Te rugăm să urmezi aceiași pași.

De asemenea, dacă bănuiești că produsele primite au defecte, acestea trebuiesc returnate către noi, iar noi le vom transmite direct către producător pentru a efectua un control de calitate asupra produselor. Cutia originală, precum și orice blistere rămase nedeschise, trebuiesc de asemenea returnate. Numerele de LOT ale produselor sunt inscripționate pe acest ambalaj, iar aceste informații sunt esențiale pentru ca producătorii să investigheze eventualele defecțiuni. În acest caz, trebuie urmată aceeași procedură de retur. Dacă dorești să returnezi un produs defect, este foarte important să contactezi departamentul nostru de Relații cu clienții înainte de a trimite produsul retur. Reprezentanții noștri îți vor oferi instrucțiuni exacte și informații suplimentare.

Returul ramelor de vedere și al ochelarilor de soare

Ramele de vedere și ochelarii de soare au o garanție de 2 ani, în condițiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie.  În toate celelalte situații, în cazul în care dorești să returnezi o ramă de vedere sau o pereche de ochelari de soare, va trebui să returnezi produsul complet, inclusiv tocul de ochelari, cutia, tot conținutul cutiei, orice lavetă, stickere de identificare sau etichete. Cu alte cuvinte, produsul trebuie returnat exact în aceleași condiții în care a fost primit. Produsul va fi considerat incomplet în cazul în care este returnat fără toate accesoriile și componentele însoțitoare. În cazul în care acestea lipsesc sau sunt deteriorate, returul sau schimbul produsului nu va fi permis.

Ochelarii de soare, ramele sau ochelarii de vedere sunt livrate într-o condiție corespunzătoare și au fost inspectate cu atenție înainte de a fi trimise. Garanţia se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare. În situația puțin probabilă în care le primești deteriorate sau cu defecte, contactează departamentul de Relații cu clienții și noi vom verifica situația pentru a te ajuta. Cu toate acestea, plângerile privind daunele cauzate de utilizare necorespunzătoare, îngrijirea incorectă sau uzura normală și utilizarea frecventă, nu sunt eligibile pentru rambursarea contravalorii achitate. Discounturi suplimentare sau compensații nu pot fi acordate în cazul în care deteriorarea a fost produsă de către client însuși.

Cum se realizează un retur?

Primul pas este să contactezi departamentul nostru de Relații cu clienții la telefon sau pe email. Reprezentanții noștri îți pot confirma dacă cererea ta de schimb sau retur îndeplinește condițiile de retur.

După confirmarea cu departamentul de Relații cu Clienții, îți vom trimite un curier pentru ridicarea produselor pe care dorești să le returnezi. Pentru a te asigura că produsele nu vor fi deteriorate în timpul transportului, folosește pentru retur o cutie solidă. Nu returna produsele într-un plic.

Te rugăm să incluzi o dovadă a achiziției de pe site-ul nostru www.contact-lentile.ro. În cazul în care dorești schimbarea produsului cu un alt produs, te rugăm să incluzi și o notă cu produsul pe care dorești să îl înlocuiești. Returul este gratuit.

Imediat ce confirmăm primirea produselor returnate în condițiile corespunzătoare de revânzare (în conformitate cu regulilele de sănătate și siguranță impuse de UE), vom procesa rambursarea contravalorii produselor achitate în termen de maxim 14 zile calendaristice.

Specifică de asemenea dacă preferi să primești banii înapoi sau sub formă de credit în contul tău de contact-lentile.ro.

Cât mă va costa?

Returul este gratuit.

Cât va dura?

Îți vom confirma primirea produselor returnate și te vom informa despre statusul comenzii tale sau al noii comenzi, în cazul în care ai optat pentru schimbarea produsului. Depunem eforturi pentru verificarea tuturor retururilor și rambursarea banilor în termen de 14 zile calendaristice. Te rugăm să contactezi departamentul nostru de Relații cu clienții în cazul în care există întârzieri.

Returul ochelarilor de soare sau de vedere returnați în cutia lor originală și nedeteriorată poate dura puțin mai mult, datorită faptului că verificarea autenticității și a condiției în care se află ochelarii returnați trebuie inspectată cu atenție și verificată cu stocurile noastre.

Comentarii

Aveți întrebări?