Costul și timpul de livrare

Costul de livrare

FAN COURIER

Comenzi mai mici de 129 lei

12 Lei

Comenzi mai mari de 129 lei

GRATUIT

Puncte de livrare – Coletăria

Comenzi mai mici de 129 lei

7 Lei

Comenzi mai mari de 129 lei

GRATUIT

RIDICARE DIN SHOWROOM

GRATUIT

GRATUIT

Note:

  • Prețul include TVA
  • Prețul este definitiv, indiferent de metoda de plată aleasă, localitatea de livrare sau greutatea/volumul pachetului
  • Expedierea se realizează doar după ce plata a fost realizată(în cazul în care alegeți plata online)

Adăugare de produse noi la o comandă deja finalizată

Vă rugăm să luați în considerare, având în vedere volumul mare de comenzi procesate de depozitul nostru, nu putem garanta posibilitatea de a fuziona sau de a schimba comenzile finalizate. Dacă doriți să îmbinați mai multe comenzi, să adăugați sau să modificați o comandă completă, vă rugăm să contactați imediat departamentul de Customer Support( luni-vineri 10.00–18.00) și vom evalua această posibilitate de la caz la caz.

Timpul de livrare

Modalitatea de livrare Timpul estimat de livrare
FAN COURIER 1–2 zile lucrătoare de la data expedierii
Puncte de livrare – COLETĂRIA 1–2 zile lucrătoare de la data expedierii
Ridicare din showroom Imediat ce primiți email-ului de notificare

Note:

  • Toate comenzile plasate până în ora 16.30 sunt expediate În aceeași zi
  • Toate comenzile plasate după ora 16.30 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare
  • În momentul expedierii produselor o să primești un email ce conține nr de urmările al coletului tău. Poți oricând să urmărești online parcursul coletului tău.
  • Comenzile nu sunt expediate în weekend
  • Timpul de livrare estimat se aplică din momentul expedierii comenzii și nu din momentul efectuării acesteia.

Timpul de livrare pentru produsele ce nu se află pe stoc

Datorită stocului nostru foarte mare, expediem imediat peste 97% dintre comenzile primite. Cu toate acestea, sunt cazuri în care livrarea lentilelor de contact cu parametrii speciali depinde de stocul furnizorilor nostri și poate dura până la cateva săptămâni.

Pentru a vedea data de expedierea a produsului dorit, trebuie să introduceți toți parametrii produsului, iar site-ul vă arată ziua în care produsul pleacă din depozitul nostru către dumneavoastră.

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

După ce ați selectat parametrii specifici pentru dumneavoastră, vi se va afișa un timp nou de expediere estimat pentru acești parametri, după cum este prezentat mai sus. Rețineți că informația „în stoc“ indică disponibilitatea generală a unui produs. Nu înseamnă neapărat că combinația dvs. unică va fi în stoc. Vă rugăm să configurați produsul dorit și să luați în considerare data oferită doar după ce ați introdus toți parametrii specifici necesităților dumneavoastră. Data estimată de livrare este confirmată și în pagina de coș și din nou în email-ul de confirmare a comenzii. Comanda este expediată doar în momentul în care toate produsele comandate se află pe stoc.

Comanda conține atât produse ce se află în stoc, dar și produse ce nu sunt în stoc

După ce ați selectat parametrii dumneavoastră pentru fiecare dintre produsele dorite și înainte de a finaliza comanda, vă rugăm să acordați atenție timpului de livrare estimat pentru fiecare dintre produsele aflate în coșul dvs. de cumpărături.

Alensa non-stock products delivery times basket Alensa non-stock products delivery times basket

Prin finalizarea comenzii pe site, clientul este de acord că întreaga comandă va fi expediată numai după ce toate produsele se află în stoc. Dacă se dorește expedierea produselor din stoc înainte de expedierea produselor ce nu se află în stoc, clientul trebuie să contacteze departamentul de Customer Support.

Dificultăți la livrare

Dorim să menționăm că nu suntem responsabili pentru întârzierea livrării provocată de partenerii noștri logistici sau situații care nu țin de controlul nostru, cum ar fi vremea, sărbătorile etc. Vă rugăm să rețineți că oferim o dată estimată de livrare sugerată de partenerii noștri de livrare. În situații rare, anumite colete pot ajunge în afara intervalului de timp menționat. Pentru a ne asigura de o livrare optimă, vă rugăm să furnizați adresa dvs. completă (numele străzii, numărul casei, codul poștal și orașul) și un număr de telefon, astfel încât partenerii noștri să realizeze livrare în timp optim fără întârziere. Odată ce expediem comanda, veți primi un număr de urmărire a coletului dumneavoastră, unde veți putea urmări progresul online a coletului dumneavoastă. Nu ezitați să ne contactați dacă observați probleme sau întârzieri . Reprezentanții serviciului nostru de relații cu clienții se vor ocupa prompt și eficient de situația dvs.

Dacă un colet nu poate fi livrat din orice motiv, el poate fi ținut în depozitul firmei de curierat pentru redirecționare sau ridicare. Dacă nu este ridicat, coletul se returnează în decurs de 7 zile de la prima încercare a livrării.

Ambalaj deteriorat

Lentilele de contact si accesoriile sunt ambalate corespunzător, astfel ne asigurăm ca primiți coletul intact și în perfectă stare. Cu toate acestea, dacă cutia este deteriorată la livrare, NU acceptați coletul de la curier. Vă rugăm să ne contactați imediat poate a răspunde rapid la problemă și pentru a realiza o nouă livrare în cel mai scurt timp posibil.

Pages comments: Reply to # - Anulează
VISA Master Card Fan courier
Top