Condiţii de reclamaţie
Lentile de contact şi soluţii pentru lentile – procedura
reclamatii în e-shopul www.contact-lentile.ro.
În
cazul în care intenţionaţi să reclamaţi o lentilă de contact, introduceţi
lentila de contact în recipient, acoperiţi-o cu soluţie pentru lentile de
contact, închideţi-o bine şi trimiteţi-o la adresa noastră. Ulterior,
lentila de contact va fi transmisă producătorului (furnizorului), care,
printr-o măsurătoare exactă, este capabil să descopere eventuala defecţiune
a materialului, formei, dar şi durata de utilizare, hotărând ulterior
legitimitatea reclamaţiei lentilei de contact. În cazul unei reclamaţii
legitime vă vom trimite o lentilă de contact nouă, cu aceiaşi parametri, sau
vă rambursăm valoarea corespunzătoare în bani, în contul dumneavoastră
bancar.
Mai multe informatii gasiti în Conditii comerciale.
Lentilele de
contact pot fi reclamate numai dacă au fost aplicate corespunzator si la
sfatului medicului specialist. În cazul in care, în urma unei decizii proprii,
schimbaţi marca de lentile de contact, vă asumati riscul ca marca/tipul nou de
lentile de contact să nu vă corespundă.
Compatibilitatea parametrilor
(curbura – BC şi diametrul – DIA) nu reprezintă o garanţie a faptului că
schimbarea mărcii de lentile de contact s-a făcut cu succes (acuitatea
văzului, confortul in purtare).
Nu pot fi reclamate lentilele de
contact colorate pe motiv că nu acoperă culoarea ochilor. Efectul de colorare
depinde în foarte mare măsură de culoarea naturală a irisului. Este
obligatoriu ca şi lentilele de contact colorate să fie recomandate de medicul
specialist, înainte de cumpărare.
Comentarii (5)
Bună Cristi, Comanda ta conține produse de stoc și produse de comandă, din păcate produsele pentru presbiopie(multifocale) sunt produse de comandă și nu sunt în stocul nostru ci în stocul furnizorului, iar termenul estimat de livrare pentru aceste produse, este de aproximativ 3-4 zile lucrătoare, produsele de stoc se livrează în 24 de ore. Cu siguranță o să primești întreaga comandă în cursul zilei de mâine. O zi frumoasă!
Comanda efectuata la 12 Aug 2018 (nr. comanda 165911), achitata online. Am primit un email de confirmare comanda si pana la 16 Aug 2018 nu am mai primit nicio veste, produsele nici macar nu cred ca au fost predate curierului. In viitor voi comanda in alta parte, unde in 48 de ore am primit produsele.
LASA DE DORIT!!!COMANZI UNA SI VINE ALTA.TRIMITI COLETUL INAPOI,PLATIT BINE-INTELES,SURPRIZA?CARE!SUN SI "NU"RASPUNDE NIMENI LA TELEFON...IAR COMANDA BUNA CARE ESTE PLATITA NU IMI VINE.MULTUMESC.POATE CITITI SI DVS.....RECLAMATIILS.
Stimata doamna, Ne cerem scuze pentru problemele create, insa asa cum ati fost informata si telefonic, produsele au fost expediate catre dumneavoastra cu numarul de comanda LSO21993279R. O zi buna!
Buna ziua Sunt un client mai vechi al d-voastra si am facut comanda nr 200008085 pe data de 26.12.2013. Am primit confirmarea comenzii pe mail cu specificatia ca in termen de 7 zile comanda va fi onorata. Azi este 08.01.2014 si comanda inca nu a fost livrata. Daca comanda nu se va livra pana in data de 10.01.2014 , doresc sa renunt la produse deoarece cu siguranta voi gasi si in alta parte
Buna ziua! Produsele dumneavoastra au fost expediate in data de 6 ianuarie. Numarul de transport al coletului este LSO17801791I si a fost transmis prin firma de curierat Cargus. Cel tarziu astazi ajunge la dumneavoastra. O zi buna!
Buna ziua! Comand de ceva vreme de la dvs si am fost de fiecare data foarte multumita. Insa la ultima comanda nr 7778 din 11.11.2013, cele doua solutii pt lentile Opti Free nu au mai venit ambalate in cutie de carton ca pana acum, ci intr-o hartie mai groasa. Cum cei de la Cargus se pare ca joaca fotbal cu pachetele, cutiile solutiilor au ajuns deteriorate. Rugamintea mea este ca pe viitor sa trimiteti produsele in cutii mai dure, sa reziste socurilor firmei de curierat. Va multumesc!
Buna ziua! Dorim sa va multumim pentru instiintare, vom face tot posibilul sa ne imbunatatim serviciile. O zi frumoasa!