Termeni și condiții
Vă mulțumim pentru că ați ales să ne
vizitați și să apelați la produsele și serviciile oferite de
Contact-lentile.ro. Compania care administrează site-ul
Contact-lentile.ro este S.C. Noavidet S.R.L., înregistrată la
Registrul Comerțului cu numărul de ordine J40/10245/2016 și are
Codul de Identificare Fiscală (CIF / CUI) RO28142064, Capital Social
400 RON, fiind înregistrată la Autoritatea Națională de Supraveghere
a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu Nr.
27460.
Sediul social: Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix
Office Building, biroul 4, secțiunea 4.4.21, etaj 4, Sector 1, București. Cod
poștal 011034
Punct de lucru: Calea Dorobanților, nr 126-130,
sector 1, București, cod poștal 010577
Folosirea acestui site implică
acceptarea Termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu
atenție a acestora.
S.C. Noavidet S.R.L. își asumă dreptul de a
modifica aceste prevederi fără o altă notificare.
1. Dreptul de
autor
Întregul conținut al site-ului
Contact-lentile.ro –
imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi,
programe și alte date – este proprietatea
S.C. Noavidet S.R.L. și a
furnizorilor săi, și este apărat de Legea dreptului de autor și de legile
privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul
scris al
S.C. Noavidet S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se
pedepsește conform legilor în vigoare.
2. Accesul la informațiile de pe
site
S.C. Noavidet S.R.L. garantează tuturor utilizatorilor acces
limitat, în interes personal, pe site-ul
Contact-lentile.ro și nu le
conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral
site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a
vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri
comerciale sau contrare intereselor companiei
S.C. Noavidet S.R.L. fără
acordul prealabil scris al acesteia.
3. Obligațiile clienților
Cumpărând de la
Contact-lentile.ro confirmați că:
• Vârsta
dumneavoastră este de minim 18 ani.
• Sunteți în posesia unei rețete
medicale pentru ochii dumneavoastă, ce v-a fost oferită de către un personal
calificat în acest sens. Prescripția dumneavoastră medicală nu este mai
veche de 12 de luni.
• În cazul în care comandați ochelari de vedere,
dețineți o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doriți lentile de
contact atunci aveți o rețetă specială pentru lentile de contact. Prin
plasarea comenzii,confirmați faptul că aceasta a fost efectuată în funcție
de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.
•
Veți furniza cu acuratețe detaliile prescripției dumneavoastră (inclusiv
notele adiționale prescripției).
• În cazul lentilelor de contact,
confirmați că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact
pentru dumneavoastră, ați luat la cunoștință și veți respecta cu
strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de
contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, contactați-ne înainte de
achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.
• În cazul
soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor
artificiale (picături oftalmice) veți citi și respecta cu strictețe
indicațiile din prospectele produselor puse la dispoziție de către
vânzător. Dacă nu ați primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de
produse, îl veți solicita vânzătorului înainte de utilizare.
•
Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin
intermediul site-ului nostru, ne garantați că:
- utilizati serviciile
noastre în mod voluntar;
- datele conținute în formularul de
înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților
- ați
fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat și
garantați că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul procesului
de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de
oftalmolog.
Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul
oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile.
Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să
solicitați medicului oftalmolog sau optometristului probarea lentilelor dorite
și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medical
oftalmolog/optometristul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să
mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la
consult, pentru ca medicul oftalmolog/optometristul să verifice adaptarea și
să-și dea acordul pentru folosirea lor.
Dorim să vă aducem la
cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără
aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc
medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de
disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din
magazinul nostru sau primite gratuit. De asemenea, utilizarea lentilelor de
contact, a soluțiilor de întreținere pentru lentil de contact, a lacrimilor
artificiale (picături oftalmice) fără respectarea condițiilor de cumpărare
menționate la punctul 3. „Obligațiile clienților”, nu este de natură a
atrage răspunderea acestuia.
4. Comandarea produselor
Comandarea
produselor se face ori direct pe site-ul
Contact-lentile.ro, ori prin
telefon la numerele
031.229.6878, numere de telefon taxabile conform
operatorului dvs. de telefonie ori prin e-mail la adresa
comenzi@contact-lentile.ro.
Clientul
poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor
dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata
prin una dintre modalitățile indicate. Odată adaugat în coșul de
cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în
măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui
bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu
atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea
automată a bunului/servi¬ciului.
Prin finalizarea comenzii,
cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare
procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data
plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că
vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de
vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea
cumpărătorului.
În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de
către cumpărator, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va
informa clientul/cumpa¬ratorul asupra acestui fapt și va returna în contul
cumparatorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7
(șapte) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la
cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat
în mod expres intenția de reziliere a contractului.
Contractul se
consideră încheiat între societatea Noavidet SRL și client în momentul
primirii de către client de la Noavidet, prin intermediul poștei electronice
și/sau SMS a notificării de expediere/ridicării din Showroom a
Comenzii.
Noavidet SRL își rezervă dreptul de a anula comanda
efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea
clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii
din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei
părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde
celeilalte daune-interese.
5. Limitarea răspunderii pentru produse și
servicii
În vederea onorării comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom
depune toate eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea,
vânzătorul nu va putea fi atras la răspundere în situația în care
produsele nu se mai regăsesc în stoc. Într-un asemenea caz, subscrisa vom
contacta cumpărătorul într-un termen rezonabil pentru a-i comunica această
situație și pentru a-i oferi alternative în vederea deblocării situației:
fie vă propunem produse similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem
contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui
întreaga sumă de bani achitată.
Toată responsabilitatea defecțiunilor și
repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a
comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În
cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat
atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea
integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un
produs similar, S.C. Noavidet S.R.L. se obligă să vă restituie
diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic,
iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de
clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C.
Noavidet S.R.L. oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării
necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Noavidet S.R.L.
de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive
temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda
dumneavoastră. Dacă personalul nostru specializat consideră că, înainte de
a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci
aceștia vor avea acest drept ca urmare a plasării comenzii dumneavoastră. De
asemenea, aceștia vor putea să vă ceară să trimiteți reteța scrisă prin
e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a
prescris rețeta sau să refaceți consultul optometric.
6. Limitarea
răspunderii pentru prețuri
Prețurile prezentate includ TVA (19% sau 9%,
în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara
cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de
achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul
de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau,
în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va
fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limită minimă de
preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o
comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale
aplicabile.
În cazul ofertelor/vânzărilor promoționale se va specifica
perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt valabile
numai în limita stocului disponibil.
Promoțiile/soldările sunt
marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție“,
„soldare“ sau sintagme asemănătoare precum „promo“,
„ofertă“ etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de
derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.
Subscrisa
NOAVIDET S.R.L. va aplica în mod corespunzător dispozițiile legale aplicabile
în cazul vânzărilor cu preț redus.
Dacă doriți să achiziționați
produse din magazinul nostru online, dar găsiți același produs (cu aceeași
cantitate) la un preț mai bun la un alt comerciant online, înregistrat în
România și plătitor de TVA, ce vinde prin intermediul propriului magazin
online (nu se iau în considerare site-urile de anunțuri), contactați echipa
de Customer Service la adresa de e-mail info@contact-lentile.ro
sau telefonic, la numerele afișate pe site, și specificați site-ul sau
link-ul exact unde ați găsit un preț mai bun.
Personalul de la Customer
Service va încerca să vă ofere același preț sau chiar un preț ușor mai
scăzut, ori cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de
întreținere Gelone100 ml), ori transport gratuit pentru comanda
dumneavoastră. Menționăm că nu este posibil ca întotdeauna să putem oferi
un preț mai scăzut sau să egalăm cel mai bun preț din piață.
Dacă
sunteți deja clientul nostru și ați achiziționat în ultimele 24 de luni cel
puțin 4 cutii cu lentile de contact, contactați echipa de Customer Service la
adresa de e-mail info@contact-lentile.ro
sau telefonic, la numerele afișate pe site. Acesta va avea posibilitatea să
vă ofere cadou un produs (picături Gelone 10ml sau soluție de întreținere
Gelone 100ml), ori transport gratuit pentru o nouă comandă, de cel puțin 90
lei. Acest lucru nu se poate cumula cu alte discounturi sau
promoții.
Pentru o achiziție de minim 800 lei pentru lentile de contact
sau soluții și accesorii, contactați echipa de Customer Service pentru o
ofertă personalizată.
7. Limitarea răspunderii pentru livrare
Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face
oriunde în România.
S.C. Noavidet S.R.L. își rezervă dreptul să
efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea
clienților. Livrarea produselor va fi
gratuită oriunde în țară
pentru comenzile care au o valoare de
minim 199 RON (inclusiv TVA).
Pentru comenzile
mai mici de 199 RON (inclusiv TVA) se va aplica un tarif
de livrare în cuantum de
gratuit Lei (inclusiv TVA) pentru orice
localitate din țară pentru livrarea prin curier, respectiv 12 Lei Lei
(inclusiv TVA) pentru livrarea în punctele de livrare Coletăria.ro/
Easybox.
Produsele realizate de producătorul Topvue (topvue air 6 lentile,
topvue premium 6 lentile, topvue air for astigmatism 3 si 6 lentile/cutie,
topvue air multifocal 3 si 6 lentile/cutie,topvue daily 30/90/180
lentile/cutie, topvue montly plus, topvue monthly, topvue elite+ 30/90/180
lentile/cutie,topvue color one day, topvue color 2 lentile/cutie) beneficiază
de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea
comenzii.
S.C. Noavidet S.R.L. își rezervă dreptul să
întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu
pot fi onorate din cauze de forță majoră, independente de S.C. Noavidet
S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, grave,
acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale,
tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor
legii românești. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa
menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va
reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de
această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora
stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. În toate
aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere de către
cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să acopere
evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță
majoră.
8. Limitarea răspunderii pentru plată
Plata produselor
comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în avans sau
la livrarea produselor.
S.C. Noavidet S.R.L. își rezervă dreptul ca
în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se
poate realiza prin card online sau prin ordin de plata; dovada plății trebuie
trimisă către
S.C. Noavidet S.R.L. la adresa de e-mail
info@contact-lentile.ro.
Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul
S.C.
Noavidet S.R.L.. Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cartii
de credit online. În acest caz,
S.C. Noavidet S.R.L. va solicita
procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a
validității tranzacției și, de asemenea va efectua verificări suplimentare
acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. În cazul vânzării cu
plata în avans, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar,
livrarea nu va fi realizată.
9. Limitarea răspunderii pentru garanția
produselor
CERTIFICAT DE CALITATE
Ochelarii de soare
comercializați de Noavidet SRL respectă standardele Directivei Privind
Protectia Personala a Ochilor ECC Directive 89/686 CEE. Toate dispozitivele
medicale comercializate de Noavidet SRL sunt conforme cu Directiva Europeana
93/42/EEC Privind Dispozitivele Medicale.
GARANȚIE
Produsele
comercializate de NOAVIDET S.R.L. au fost testate și avizate, corespunzător
exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru ca
utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o folosire și o
întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente, și mai
ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite în acest sens. La
solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garanție împreună cu
factura de achiziție/bonul fiscal în original.
Termene de garanție
comercială:
Ochelarii de vedere: 24 luni, în condițiile
utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea
materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele
aeriene (pentru ochelari) comercializate de către Noavidet SRL respectă
principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina
producătorului.
Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 90
zile, în condițiile utilizării corespunzătoare.
Rame de vedere
şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare
sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de
furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte
de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri
corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi,
fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind
considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare.
Lentile
de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Aceste
produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu
o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în mod
corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile
adecvate.
În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de
client către Contact-lentile.ro. Produsele vor fi inspectate de către
furnizorul/pro¬ducătorul acestora, iar în cazul în care acestea se
dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi
contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura
până la două luni, inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor
trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un
impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este
recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri,
fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o
eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă
pereche.
Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele
probleme apărute:
1. Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa
lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa lentilei; Vă rugăm
să inspectați cu atenție lentilele înainte de a desigila blisterele în care
sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa
fie trimise la noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul în care
acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre
manevrarea necorespunzătoare din partea utilizatorului.
2. Diferenţe
de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj – pentru
rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne
trimiteți o copie a rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară
următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact
comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de
curbură, tipul de lentile recomandate.
Garanţia lentilelor de contact
nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de
contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex:
ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau
a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau
infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în
legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de
culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate
Nemulțumirea în
legătură cu o nouă marcă de lentile – Trecerea la un nou brand de
lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica
riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați
întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă
marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă
sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea
lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în
care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu
lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca
medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru
folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu
același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele
complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea
noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate
numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și
nedeteriorate.
Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin
purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de
contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase
condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de
pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori
externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai
mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a
culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea
culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul
pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate,
dacă sunteți nemulțumit de rezultat.
TERMENUL DE GARANŢIE
pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru
care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe
ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi
pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În
vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul
fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație
specific, completat integral.
Produsele cumpărate prin intermediul
acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei
mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel,
fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului,
importatorului, furnizorului sau al comerciantului (SC. Noavidet SRL.).
Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în
acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.
Toată responsabilitatea
defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului,
furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează
certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică
și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un
produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.
În cazul în
care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. Noavidet S.R.L.
se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru
înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci
diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a
daunelor ce pot fi plătite de S.C. Noavidet S.R.L. oricarui client în
cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei
încasate de S.C. Noavidet S.R.L. de la acest client.
GARANŢIA
LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispoziţiilor din Legea
nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora.
Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, potrivit
prevederilor art. 9 – 14 din Legea 449/2003, este angajată dacă lipsa de
conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării
produsului . Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică
de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această
durată
Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire,
în mod gratuit, inclusiv pentru garanţia comercială. Perioada de remediere
pentru garanţia legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice
din momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul
reparării produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta
vor fi montate numai piese noi.
Perioada de remediere pentru garanţia
comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi
consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator,
luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie
de utilizare, precum şi specificaţiile tehnice ale
producătorului.
Prezentele reglementări privind garanția produselor
sunt întocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu
afectează celelalte drepturi ale consumatorului, prevăzute de Legea
nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, de
Ordonanţa nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor ori de orice alte acte
normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile
consumatorilor.
În vederea soluționării în mod eficient a
reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a vă solicita
documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor prevăzute la
punctul 3 – ”Obligațiile clienților”.
În acest sens, după
primirea reclamației, vă putem solicita, fara a ne limita insa la acestea,
urmatoarele:
Prescripția, nu mai veche de 12 luni, pentru ochelari,
respectiv pentru lentilele de contact, dupa caz, oferita de un personal
specializat competent; Notele adiționale ale prescripției optometrice, dacă
acestea exista.
Pentru a va asigura de o corecta și eficienta solutionare
a reclamatiei formulate, avem rugamintea de a ne transmite informatiile
solicitate intr-un termen rezonabil, dar care nu poate depasi 5 zile
calendaristice.
10. Limitarea responsabilității pentru comentariile
utilizatorilor
Utilizatorii care viziteaza site-ul
Contact-lentile.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a
produselor pe care le oferă.
S.C. Noavidet S.R.L. nu va purta
responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plateasca vreun fel de
despagubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau
comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/docu¬mente, altele decât
cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că
utilizatorul conferă societății S.C. Noavidet S.R.L. și
afiliaților/a¬sociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit,
irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta,
publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin
orice mijloc. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra
conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice
modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze
prejudicii niciunei persoane. S.C. Noavidet S.R.L. nu își asumă nici o
responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului
acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub
aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe
site.
11. Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte
site-uri, server, browser
Site-ul
Contact-lentile.ro este găzduit
pe servere de tipul
„Shared Hosting“. Societatea
S.C. Noavidet
S.R.L. nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori
apărute pe site, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând
modificări ale site-ului, setări, sau actualizări.
S.C. Noavidet
S.R.L. nu va putea fi facută răspunzatoare pentru erorile apărute
datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului
Contact-lentile.ro.
S.C. Noavidet S.R.L. nu răspunde de conținutul,
calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legături (link-uri)
de pe site-ul
Contact-lentile.ro. Pentru respectivele site-uri,
răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.
12.
Dreptul de returnare a produselor
Consumatorul are dreptul să notifice
în scris comerciantul (S.C. Noavidet S.R.L.) că renunță la cumpărare,
fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile
calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de
servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 30
zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună
cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția
consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu
modificările ulterioare.
Vă aducem la cunoștință că, potrivit
dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca produsele să fie returnate
în condiții perfecte, adică aceleași ca și în cazul livrării produsului,
fără urme de uzură sau deteriorare a produsului, fără să fi fost purtat
sau folosit, însoțit de toate etichetele produsului. În caz contrar, în
măsura în care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau
chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii
care permit probarea produsului, fără a fi necesară îndepărtarea acestora),
NOAVIDET SRL va evalua produsul și va stabili dacă valoarea acestuia a fost
diminuată, urmând a vă înștiința cu privire la suma ce va fi reținută
în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte
normative, consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea
valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este
necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării
produselor.
În ceea ce privește ochelarii de soare și ramele
de ochelari, vă informăm că acestea sunt livrate împreună cu un sigiliu de
protecție ce permite însă probarea acestora. Returnarea ochelarilor de
soare/vedere se acceptă doar dacă sigiliul nu este rupt/deteriorat. Această
măsura este tocmai pentru a ne asigura că produsele returnate sunt cele
trimise initial de către noi, respectiv pentru a verifica originalitatea
produsului.
Acest drept nu poate fi invocat în cazul
următoarelor produse, conform legilor românești: • Lentilele aeriene
(ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile
consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a
clientului; • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau
mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor
de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul
acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după
desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia
de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o
lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de
lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate
lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe
cutie și cu același termen de valabilitate.
Pentru orice astfel de
cerere/ notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul
necesar. Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu a putut fi
rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ați discutat, puteți lua
legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Alexandru Alecu,
Telefon: 031.229.6878, E-mail: conciliere@contact-lentile.ro
Pentru
orice reclamație/cerere/notificare termenul de răspuns este de 1–2 zile
lucrătoare, însă, în anumite condiții speciale, acesta se poate prelungi
până la maximum 15 zile lucrătoare.
Model de formular de
retragere
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi
completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
Către,
SC Noavidet SRL
Adresă: Str. Dr. Iacob Felix,
Nr. 87, Felix Office Building, Biroul 4, Secțiunea 4.4.21, Et. 4, Sector 1,
București, Cod poștal 011034
Persoana de contact: departamentul
Customer Support, telefon: 031.229.6878, e-mail: info@contact-lentile.ro
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din
contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
1.______________________
2.______________________
3.______________________
4.______________________
5.______________________
Număr comandă: ______________
Comandate la data ___/ ___/ ____
Primite la data ___/ ___/
____
Numele consumatorului:______________
Adresa
consumatorului: ______________
Semnătura consumatorului
______________ (doar în cazul în care acest formular este notificat pe
hârtie)
Data ___/ ___/ ____
Pentru a vă exercita
dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia
dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie
neechivocă, telefonic sau prin e-mail.
În acest scop, puteţi folosi
modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă
obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este
suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere
înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom
rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile
livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi
ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard
oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai
târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu
privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom
efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea
folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi
exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz,
nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem
amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la
momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele,
fiind valabilă data cea mai apropiată.
Produsele pot fi returnate
personal sau prin orice alt mijloc la punctul de lucru al SC Noavidet SRL sau
produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastră de către un curier trimis
de SC Noavidet SRL (doar în aria de acoperire Fancourier – fără km
suplimentari), fără niciun cost.
13. Litigii și dispoziții
finale
Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile
prezentate pe
Contact-lentile.ro sau de informațiile prezentate pe acest
site și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se
va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data
sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu
s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine
instanțelor românești de judecată, părțile alegând competența
instanțelor de pe raza municipiului București. Clientul își asumă în
totalitate aceste riscuri odată ce își exprimă acordul față de acest
Contract cu Clienții. Pentru sesizări, inclusiv raportări ale încălcării
drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail
sesizari@contact-lentile.roS.C.
NOAVIDET S.R.L. certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea
nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal și libera circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002
privind comerțul electronic, precum și a Ordonanței de Urgență nr. 34/2014
privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la
distanță cu modificările ulterioare
14. Soluționarea alternativă a
disputelor online (ADR)
Consumatorul are dreptul de a cere corectarea
rezoluției unui litigiu în cazul în care nu este mulțumiți de modul în
care litigiul a fost soluționat sau în cazul în care susține că
vânzătorul încalcă dreptul lui de consumator. El poate contacta vânzătorul
prin e-mail la
info@contact-lentile.ro.
În cazul în care vânzătorul refuză să efectueze rectificarea sau nu
răspunde într-o perioadă de 30 de zile de la solicitarea trimisă,
consumatorul are dreptul de a depune o plângere la ADR (Alternative Dispute
Resolution), legea 115/2012. Reclamația poate fi depusă așa cum este
reglementat în legislația din România (legea 115/2012). Consumatorul poate
depune reclamația sa, de asemenea, on-line, prin intermediul platformei
europene online a litigiilor
http://ec.europa.eu/…index_en.htm
Definiția „consumator“, în sensul ADR se referă la persoane fizice care
acționează în afara activității lor comerciale, artizanale sau
profesionale. Cu toate acestea, în cazul în care contractul este încheiat în
scopuri parțial comerciale (contracte cu dublu scop) și dacă scopul comercial
este atât de limitat încât nu are o pondere predominantă în contextul
general al livrării, respectiva persoană ar trebui să fie considerată un
consumator. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică procedurilor în
afara instanței, pentru dispute referitoare la obligațiile contractuale care
decurg din contractele de vânzare-cumpărare sau de servicii între un
comerciant și un consumator. Soluționarea alternativă se aplică numai
contractelor de achiziție pe termen lung. Soluționarea alternativă nu se
aplică litigiilor în cazul în care valoarea creanței nu depășește 20 €.
Entitatea ADR poate aplica o taxă nominală pentru depunerea plângerii, taxă
plătită de consumator, care nu poate depăși 5€ inclusiv TVA.
15.
Politica de Confidențialitate
Vă mulțumim pentru că ați ales să ne
vizitați și să apelați la produsele și serviciile oferite de
www.contact-lentile.ro. Compania care
administreaza site-ul
http://www.contact-lentile.ro, denumit
în continuare CONTACT-LENTILE, este S.C. NOAVIDET S.R.L, numita in continuare
S.C. NOAVIDET S.R.L., înregistrată la
Registrul Comertului cu nr.
J40/10245/2016,
Codul Unic de înregistrare: RO28142064,
Capital
Social 400 RON, număr
ANSPDCP: 27460.
Folosirea acestui site
implică acceptarea politicii de confidențialitate de mai jos. Recomandăm
citirea cu atenție a acesteia. S.C.NOADVIDET S.R.L. își asumă dreptul de a
modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune
poate fi gasită accesând pagina Condiții Comerciale, punctul 15.
1)
Informatii personale
Optând pentru cumpărarea produselor sau serviciilor
www.contact-lentile.ro, vă
obligați să ne furnizați corect numele, adresa și alte informatii
utile.
2) Securitatea datelor personale
S.C. NOAVIDET S.R.L. este
înregistrată Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor
cu Caracter Personal (ANSPDCP) sub numărul 27460.
Accesarea Contact-Lentile
implică acceptul utilizatorilor ca datele lor personale să fie păstrate și
prelucrate de S.C. NOAVIDET S.R.L. Scopul colectării datelor este: informarea
utilizatorilor / clienților (Cumpărătorilor) privind situația contului lor
de pe Contact-Lentile.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind
evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite,
activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de
marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare
de piață, de statistică, de urmarire și monitorizare a vânzărilor și
comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. în
formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați
necondiționat ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a
Contact-Lentile și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date
personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau
temporar de către Contact-Lentile , afiliații și colaboratorii acestora
pentru desfășurarea și/sau derularea de către Contact-Lentile, afiliați și
colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la,
activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de
marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare
de piață, de statistică, de urmarire si monitorizare a vânzărilor și
comportamentul consumatorului. De asemenea, vă dați acordul expres și
neechivoc ca aceste date personale să poate fi transferate (cedate) de catre
Contact-Lentile atât afiliaților săi precum și altei/altor entități din
țară sau străinatate.
Datele dumneavoastră personale vor putea fi
transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor
comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror
verificări, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în
vigoare.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi
furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele judecătorești și altor
organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și
ca urmare a unor cereri expres formulate în acest sens.
S.C. Noavidet
S.R.L., operatorul magazinului online www.contact-lentile.ro, colectează
doar informațiile necesare pentru expedierea produselor și menținerea
legăturii cu clientul, în special: numele și prenumele clientului, adresa,
numărul de telefon și adresa de e-mail. Cumpărătorul consimte ca aceste
detalii pot fi folosite de către Vânzător pentru scopurile menționate mai
sus. În timpul procesului de comandare a produselor și după acceptarea
Termenilor și Condițiilor, Cumpărătorul este de acord să îi fie creat
automat un cont, și că va primi în mod automat e-mailuri privind statusul
comenzii. Aceste informații nu vor fi transmise către terți, cu excepția
companiilor de curierat.
S.C. NOAVIDET S.R.L certifică faptul că va
respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera
circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic,
precum și a Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția
consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu
modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numară, dar fără a se
limita la aceste:
• Dreptul al informare;
• Dreptul la acces la
date – clienții noștri au dreptul de a cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să vă
confirme prelucrarea sau nu a datelelor dumneavoastră personale, în mod
gratuit;
• Dreptul la intervenție – clienții noștri au dreptul de a
cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să rectifice, actualizeze, blocheze sau șterge, în
mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrare nu este realizată în
conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001;
• Dreptul la opoziție
– clienții noștri au dreptul de a se opune, în mod gratuit si printr-o
cerere scrisa, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa
particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.
• Dreptul de a cere S.C. NOAVIDET S.R.L. să înceteze, în mod gratuit,
prelucrarea datelor dumneavoastra personale;
• Dreptul de a cere S.C.
NOAVIDET S.R.L. să înceteze expedierea de mesaje promoționale.
•
Dreptul de a se adresa justitiei – clienții noștri au dreptul de a se adresa
justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost
încalcate;
• Dreptul de a face plângere la autoritatea de
supraveghere.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna și
trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa info@contact-lentile.ro
sau prin poștă, la adresa: Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office
Building, biroul 4, secțiunea 4.4.21, etaj 4, Sector 1, București. Cod poștal
011034. Contact-Lentile folosește măsuri de securitate împotriva pierderii,
alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află sub controlul
nostru. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a
modifica conținutul site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care
rulează site-ul Contact-Lentile va fi considerată o tentativă de fraudare a
site-ului și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau
acelora care au inițiat această acțiune.
Politica de utilizare
Cookie-uri
15. Politica de Confidențialitate
Vă rugăm
consultați politica de confidențialitate la pagina https://www.contact-lentile.ro/…alitate.html